Pejam, Celik, Juling, Sepet.. udah pun sampai ke separuh ramadhan.  Entry ni, back-dated entry ye. Tarikh Asal entry adalah pada Ramadhan ke 16 (25hb July 2013) haritu, Alah.. masa cuti Nuzul Quran aritu lah. ingat tak? ha… mesti lah ingatkan sebab KL tak dapat cuti, Selangor dapat.. Syokler orang selangor g berjemba.. Gaji plak da masyuk naw da tu klo dak2 gomen.  bonus lagi. nge.. jelly hokeh jelly! 🙂 On that day, aku kene bukak kedai awal seawal kul 3pm kononnye (tp ramai yg bukak lambat pun).. tipah tertipu nampaknye.. tp, ok lah jugak pun sebab kedai kami da macam kene langgor todak time tu. huhuks! seb bek mai awal.. le betulkan khemah tu. nge… Kali ni, aku tak seiring sejalan dengan dak fazhen sebab die kene kejer.. hahahaha.. (hati member bengkek aje tu). Aku ade assistant baru, komander Abdul Wahid Ani namenye a.k.a my mr. Batman lah.. (feeling2 princess)..

Ttibe je ade quote kat situ.. (ahaks!) poyo kan? ah.. lantaklah nak poyo pon, entry aku. la la la la la.. 🙂  so, lepas kemas2 kami pon cam beselah, bukak lappy main game sambil tunggu dak Fazhen sampai.  Aku tunggu punye tunggu, ujan lak ttibe.. penat la nak ngangkat masuk balik meja tu. adeh! pening…pening.. sampai je fazhen kat kedai, hepi je mke die.. sume da ready, cun lak kemah tu aku da fix.  uwah2, sengih jelah die.  da dapat plak game.. mmg tak bepusing dah kepala die kekiri kekanan, ngadap je game tu sampai pengsan.  dan petang tu, aku & dia g paso bersama2.. Yey! first time dalam bulan pose ni kami g bazaar bersama-sama.  memacam kami nampak, memacam gak kami beli.  Aku klo da kat pasar mmg kuih muih buat aku rambang mata. Nasi tak sangat, kuih mmg tak le tahan.. so ape lagi, upacara tunjuk2 lah.  hahahahaha.. die kuar duit, aku perabes duit. Yey! bahagianye.. 🙂 ahaks.. bebukalah kami dengan penuh rase kenyang.  Habes je bbuka.. mintak en. heart bunga api pulak.  Yey! bestnye…. ade og banje bungepi.. hati da bunga2 da sangat tu.  da tebayang2 masa kekecewaan kitog masa kat lookout ampang point raya tahun lepas.. sedeh! skg ni le redeem! tapi..da main sebatang dua.. kemah penuh asap! mmg seyes penuh asap macam tebako!  Dek takut tebako, fazhen pon lari g bakang main bungepi.  Aku follow lah, En. Heart kene jaga khemah.  hahahaha.. dek sb buli en. Heart aku, last2 dedua kami tak dapat nak main sebab geram ngan api die yang cpt mati.  nanti malam esok nak main lagi lah! but for today, the moments will always in my heart and my blog life. 🙂 Sharangheyo chingu & oppa. 🙂

This slideshow requires JavaScript.

