Ape yg perlu kite buat bile kite bosan?

1) Transfer kebosanan anda kejiran sebelah.
Hahahaha.. aku mmg expert dalam bab-bab mengTransferKan rasa kebosanan aku ni kejiranan sebelah.  Kebetulannye.. Ahaks! Jiran aku tu dak Fazlina. Memang tanpa segan silu dan malu2 lah aku nak mengTransferKan Kebosanan aku ni kat dia.  Caranye? ha.. senang aje.. Belego2 ajelah kat tempat duduk dia. sambil membebel itu dan ini dan itu dan ini, termasuk jugak dengan benda yang takde kene ngene pun dengan kami dan orang-orang sekeliling kami.  HeHeHe~ Motif? takde Motif! saje… aku kan BOSAN. 😛
2) Jerit aku tak bosan banyak kali sambil lukis gambo orang lidi dalam notepad. 
Yang ni aku tak try lagi masa kat opis lah, tp kalau dalam kelas aku memang terkenal dengan orang lidi nye.. dah tu, buku tu kan teman aku utk membosankan diri. Dek sebabkan jelingan pensyarah2 aku yang sangat mengoda dan mampu meruntuhkan markah test aku n etc, aku tak le nak Transfer kebosanan aku kat jiran2 sebelah.  Oleh kerana perkara tersebut di atas, aku pun berkawanlah dengan lidi2 ciptaan aku yg kian rancak menghiasi page2 buku aku.  Ish2, bile aku jual buku.. orang tu mmg sukelah.. sebab buku aku memanglah SUCI dan MURNI. hahaha. Aku conteng kat buku abah belikan aje.. OPS! … bak kate abah.. “Abah belikan buku ni sume memang utk ko lukis orang LIDI, ko kan artis!” – LAH sangat… hahahaha… Maaf Abah, dah orang BOSAN… cmno~ 😛
3) Jadi Blog Stalker.. eh, salah.. Blog Walker n bace isi blog sipolan kuat2
Ha… tu dia.. aku bukan stalker hokeh. Btw, takde sape aku nak Stalk utk dijadikan STOCK. ekekekeke.. dulu masa single le ah kot, skg ni da tak leh dah nak stock2 ni, sebab da ade Steady. Pergh, sume S.. tp, mak kate selagi tak jadi Suami… so leh lah carik Sorang lagi kot.. hahaha.. yeke? 😛 eh, dah 5s ni (Stalker, Stock, Steady, Suami Seorang). hahahaha.. (Jgn marah ye En. Cinta, justKIdding!) ~ 🙂 Eh, Udah2 ni dek sebab bosanlah aku mengarut ni.. FB stalk tu tak best sangat sebab bosan sume ckp pasal diri sendiri, dia lah cute, dielah bodoh, dielah segalanya.. so, Blog walking lebih best! cam nenek aku ckp, die suke blog walking.. walk lah nenek, jgn blog stepping sudah! hahaha.. Pastu da Blog Walking tu, ape lagi.. bacelah sume komen jahanam kat blog tu, kisah artis, kisah remaja, kisah janda dan kisah duda.. memacam status lah aku bace.. huhu.. semoga dijauhkan semua2 kisah tu dalam kisah aku. ekekeke.. Yg peliknye, bace kisah2 dorang ni sume tak Bosan lak aku? kisah aku?? ah.. malas citer.. BOSAN ah~ hahaha.. 🙂
4) Install lemak tanpa henti, jgn risau.. manusia perlu makan untuk hidup! hahaha.. 😀
My fav aktiviti time bosan. Bosan dan Makan tak le dipisahkan tau, macam isi dan kuku. Buku dan ruas.. tebing dan sungai.. erk…. betul ke perumpamaan aku ni? HUHU~ Lantaklah.. yg penting.. tak leh dipisahkan. SO, aku dan dak Fazlina, Bosan aje MAKAN, MAKAN aje.. kami BOSAN lah tu! natijahnye? BOSAN nak cakap.. korang tengok lah sendiri nnti.. hahahaha.. 😀
5) Berpura-pura bz depan bos, termasuklah bpure2 taip email walaupun takde penerima. ^_^
Aku penat nak pure-pure ni, so dari aku pure2 wat keje gune application ape2 ntah yg tak mungkin aku le nak jawab bile die tanye “BUAT ape tu?” so baik aku tulis email.. HaHaHa… Email yg takde penerima sebenonye.. tak caye? SERIOUSLY! i did that.. Tp aku tulis blog sebenonye kat email tu da siap nnti copy n pastelah kat Blog. Alah, sekang ni pn aku ngah berpure2 hanto email.. hahaha.. yelah, nak tunggu sejam lagi balik! yeha!). Selamat tinggal ye Cik Fazlina. ko pon mesti BOSAN tengok mke aku yg membosankan ini. Pasni no more sore2 memekak aku ngarut2 kat bakang n depan partition ko. HuhuK sukelah tu.. elehh.. 😛
6) Jangan kire kambing, kirelah pusingan jarum panjang jam dinding tempat keje anda! 
Ha korang kalao bosan jgn kire kambing, tu helah lama lah.. BOSAN gak tu. Kenape kite bosan? kite bosan sebab tak sabo nak balik kan? ape lagi. rutin harian aku, masuk je opis kul 8.30 ke atas (kami tidak lewat ok!) immediately aku on je PC aku, aku start mengira Jarum Panjang jam kat depan mata aku. ade 5 versions pulak tu.  Thailand, Russia, Portugal dan jugak Germany..Baru aku tahu.. Thailand ngan Malaysia beza sejam aje?… Russia 9 jam beza, Portugal 8 jam dan Germany 7 jam. Kalau lah boleh aku g terbang ke Russia dan balik ke Malaysia semula kan best. Setiap saat waktu tido.. hahaha.. leh main game CoasterVille sampai pengsan! dah tu.. aku BOSAN.. nak wat cmne.. Untunglah org yg le main game tu sepanjang hari.. Farmville ke…ekekeke.. huhu~ so, ape lagi.. da tak le main game.. tepakse lah kire Jarum Panjang tu sampai kul 5.30.. Ha, ade byk jam tu kire semua sekali.. Kire, jgn tak kire.. Ahaks!  abes kire barulah korang tau penantian itu satu penyeksaan! Tak caye ? Aku pun dulu tak caye.. skg? sume aku caye..  😀
So, amacam? da ilang bosan? tak ilang lagi? ape lagi.. repeat back all tips above! hahaha.. Ke korang nak main game lain? bet2 nye game.. sempat aku layan Fazlina TP Style aritu! tak le rakam aje.. hahahaha.. ape pn, to u guys! Semoga berjaya ye! 🙂
Chow. 😛