Tahun ni aku gile sudah sambut hari jadi sendirik.. hahahaha.. eh! tercakap sabah pulak ni. 😛
this time aku n nenek lak sambut, kami sambut simple aje.. just to spend time n chat.. duk cadang2 nak g wangsawalk mkn, tp.. last2.. Endup kat Setia City Mall jugak kami pegi. ekekeke.. sume gara2 Silent Hill.. nak jugak nngok citer tu, so kami pon g Cecity MALL. hehehe.. Best!! nenek kate seram.. tp bagi aku tak lah seram sb die bkn citer hantu. citer kejut2 je.. yg penting EFFECT citer tu memuaskan hati aku! demn.. aku mmg lah patut tengok 3D! pilihan kami tak salah. Kalau kat iMAX timesquare ni mesti lagi CUN! pergh~ 🙂

Lepas tu, kami pon g makan seperti dirancang ke FULLHOUSE. hehehee. cam drama korea lak aku rase.. tp bukan ek.. ni drama cina.. aku nak masuk pon was2.. sume cina. tak cam tempat og melayu le makan. tp sebab dek terkenal n og tau halal, so aku slumber je lah masuk. Harga? tak lah mahal sangat. bese je.. Mahal lagi TGiF aku rase. hehehe.. So kami makan sampai pengsan~ oh my DIET! Halalkan je lah. hahahaha. redha.. mekasih nek for treat of the day! 🙂

Next time nak g Little Pantry lak kat IOI Mall, haiz.. aku benci IOI Mall sb sesak.. tp.. nak g jugak! ekekekeke.. byk lagi tempat aku tak try.. tp takde geng nak pegi.. En. Love lak tak reti nak cari tempat2 best makan. so, aku takde geng nak g carik.. mgkin ptt ajak dak Inz kot.. die cam da susah sikit nak g sane sini nnti, sobab da ade komitmen lain tak lama lagi. samelah cam nenek pn, so nak tak nak.. aku rase ajak akak aku je lah.. hehehe.. sister to sister.. forever n ever! pasni jom g try Tony Roma’s, Chillis, Miraku, ape lagi ade kat dunia KL n Selangor ni? sume aku nak try! hehehehe.. jom sis! jom! 😀

Anyhow, yesterday is the last day of my birthday celebration.. poyo sungguh.. og sehari je hari jadi, aku berhari2.. konon lah.. la la la.. Thank you ALLAH for sending me these great friends and blessed me with lotttts of loves! Alhamdulillah.. 🙂

I love u nenek! muah!!!

This slideshow requires JavaScript.

