Da macam Najwa Latiff nye tajuk kan? Dancing emoticon (Dancing Emoticons)
Aku tulis ni sebab aku teringat seseorang.. hehe…
Aku tau die takkan buat post pasal ni dlm blog die.. so aku buatlah..
Kalini aku nak membincangkan topik yang agak Pemes zaman skunk.

Selari dengan teknologi yang berkembang bak cendawan tumbuh di hutan
Cinta jugak berkembang mekar bak bunga2 di taman cyber.
cewah.. gila kentang aku nye bahasa kiasan! OK, sila muntah! 😀

CINTA..?
Aku memang dari dulu susah nak percaya pada Cinta 
Bagi aku Cinta dan Masalah adalah satu pakej lengkap. 
Aku benci Masalah, oleh itu.. aku tak pernah biarkan diri aku jatuh cinta. 
Setakat suke dan sayang tu adelah kot dalam 30%. 
Lagi 70% tu sayang aku kat diri sendiri & Family aku. hehehe..
Im being selfish am i? but.. yeah, do i care? Dancing monkey emoticon (Dancing Emoticons)

Tp phenomenon cinta cyber semakin menjadi-jadi
KENAPE?? Mungkin ke sebab cyber paling mudah dapat pakwe?  xd smiley face emoticon
Which i doubt it TOTALLY! 
Cinta dalam cyber is the most dangerous thing in the world. 
Kita tak kenal sape die, kita tak tau pon die tu betul ke tak wujud? erk.. ok.. die wujud
tp kite tak tau pon kan sume info die tu betul ke tak ke? entah2, muke hemsem.. rupenye transgender??  
Badan cam model, tp bohsia? atau Badan cam Polis, rupenye gangster?? Uish, banyak kes2 macam tu sebenonye! GERUN~
Who knows kan??  tak masai2 da heart break emoticon. even sebenonye kite tak kenal pon die saper. hahaha.. emo lebih!

Even that, i guess. Love is a mysterious thing.. Well, It always be.. 
We like someone without we even know Y we like them at the first place
We care bout someone more than we care bout our self? 
We love someone without we even know Y we love them at all? Pergh..- Funny isnt? 
That person is a stranger, we dont know their background, we dont know their lifestyle. 
Even we dont know if this person is a person like they seems to be? So…Whats with the sudden LOVE? 
Its amusing! Believe it or not, it happened!…  omg emoticon

Tak kisah lah ape pon alasannye, cinta tidak boleh di download /uploaded virtually.. 
Aku tak menolak fakta ‘JODOH & KETENTUAN’. 
Aku pun tak menerima ideologi ‘CINTA ITU BUTA’ sebutanya.. hehe.. 
Tapi, aku percaya, sekiranya Allah dah tentukan yang ‘Aku diciptakan dari tulang rusuk kirimu’ .. 
Di alam Cyber atau Nyata.. beliau pasti jadi milik aku jugak. InsyaAllah.. 

PS : Dear my Mr. Cyber, come out come out where ever u are.. and color my cyber life! AHAKS!  i love you spray paint emoticon

